KMF Logo

Vil du være støttemedlem?

Kjære Kabelvågværing og korpsvenn

Vi kan trygt si at Kabelvåg Musikkforening, med 125 år i aktivitet og som tredje eldste korps i Nord-Norge, er godt forankret i Kabelvågsamfunnet. Siden foreningen ble stiftet 27. august 1887 og helt frem til 1990-tallet har vi vært så heldig å kunne drive KMF nesten utelukkende på dugnad. I dag er det ikke slik. Riktignok har vi mange dugnader, men kostnadene med hus, instrumenter, noter, uniformer, leie av konsertlokaler og dirigent/instruktører er større enn hva vi klarer å betale med egen dugnadsinnsats og medlemskontingent.

Vi tillater oss derfor å be om ditt støttemedlemskap.

Hvis du vil hjelpe oss å drive foreningen i jubileumsåret 2012 kan du gi et bidrag. Størrelsen på beløpet bestemmer du selv. Til gjengjeld lover vi å spille i gatene hele 17. mai, på Kabelvågmarkedet, til jul på Marithaugen sykehjem og ellers når det byr seg en anledning, det være seg konserter, gatemarsjering eller annet.

Du kan benytte informasjonen nedenfor ved bruk av nettbank, eller ta kontakt med Stein Thorgersen på telefon 926 33 996 for å få tilsendt en giro. Husk å oppgi navn, adresse og at beløpet gjelder støttekontingent 2012.

Kontoinformasjon:
Kabelvåg Musikkforening
8309 Kabelvåg
Konto: 4580.06.70601

Du kan også støtte oss med din GRASROTANDEL. Dette koster deg ikke noe. Gi beskjed til din tippekommisjonær at din grasrotandel skal tilknyttes Kabelvåg Musikkforening neste gang du tipper og la KMF være den heldige mottaker av 5 prosent av beløpet du hver gang spiller for. Husk at selv små beløp hjelper («mange bekker små…»).

Grasrotandelen kan du lese mer om her!

På forhånd TUSEN HJERTELIG TAKK!